tirsdag 5. juni 2012

Skateboard og blomstermiks

Møtte du på regnskyllet i dag?? Herregud, snakk om å bli kliss blaut! Gikk en tur med lillemor i vogna, og på vei hjem fra Fretex regelrett ÅPNET himmelen seg med et regnskyll uten like.... Jeg gikk ikke hjem... jeg løøøp... For et syn... hahaha! Heldigvis så hadde jeg med regntrekk til vogna. Jeg hadde ikke regntrekk for å si det sånn... *kjipt*! 

Etter at regnet ga seg, gikk jeg litt rundt i hagen og fikk knipset noen bilder. 
Synes de ble fine!
De er helt uredigerte.

Here we go... :


rosa...






gjennom nettinggjerdet til naboen finner man fiiiine Løytnanshjerter...
Vakre!




Jeg er blitt sååå glad i denne gamle gardintrappen av tre... elsker den!
Har du noe gammelt ute som pryder hagen din?


Fin kveld til deg!
Her blir det slaraffen liv på sofaen, diggers:)
Er litt sulten, og det hjelper ikke på matlysten at diverse matprogrammer ruller over tv skjermen akkurat nå, da! ;) Danskene er kule, og lager himmelsk mat!


1 kommentar:

  1. Hei å hopp og TUUUSEN TAKK for kjempenydelige øredobber! og den herlige klemmepungen!! det var en stor overraskelse!:) Skal få tatt bilde av herlighetene:)
    Er det ok om jeg legger ut link til din nettbutikk på min "nettbutikk"?

    Nydelige bilder du viser fra hagen!
    Jeg har litt av hvert av gamle ting i hagen, men
    det må lukes for å finne de igjen hihi:)
    Blir bilder etterhvert:)

    Ha en fin fin kveld og tusen takk for hilsen hos meg!
    Tar si tid å skrive, men det går bra - er i tvil om jeg må sy.....fingeren altså:)
    ok ha en kos kveld Janne!
    Klem fra Janne:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...