tirsdag 19. juni 2012

Nytt DIY prosjekt, What Is It?? ;)


Sol ute, sol inne, sol i hjertet...
Ja... herlige sola er tilbake!
Med dette kom jammen shoppinghumøret også *thihi* ;)

Jeg fant, jeg fant... en idè...!



Jeg er litt gira på mitt nye DIY prosjekt...
Hva tror du dette skal bli??
Del 1: Rockering, diameter 80 cm.
Del 2: gardiner, 2 stk. 110*240 cm.
Gardinene har jeg kjøpt på salg på Indiska i dag, råfine til det jeg skal gjøre det om til!

Tenkte jeg skulle begynne nå i kveld.
*litt mett etter et herlig sushimåltid, men;)*

Eller skal jeg lese mitt nye interiørblad?:)
Ønsker deg uansett en fin kveld!

Klæm!

4 kommentarer:

  1. Herlig med litt gjette konkuransse! Jeg tror det skal bli en "himmel", vet ikke helt hva man kaller det, til å ha ute eller over en seng:-) Venter i spenning!

    SvarSlett
  2. Oj, så spennede da:)
    Gleder meg til å se og jeg også tror jammen det skal bli en sommerlig himmel..
    kanskje for å bruke ute ;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  3. Ååå, jeg tror også du skal lage en slik "himmel":) Isåfall tror jeg det vil bli helt nydelig! Kunne også blitt en stor uro, men det ville vært synd å rive i stykker den fine tekstilen:) Lykke til, jeg gleder meg til å se resultatet! Klem:)

    SvarSlett
  4. så fin blogg jeg fant !!
    bilden dine er flotte - her var det mye inspirasjon og kreativitet.
    Jeg legger meg til som følger og følger deg så klart videre :-)
    Ha en fin kveld onsdag !
    Hilsen Flisan

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...