onsdag 20. juni 2012

... and my DIY project is...


Høyt henger den, min nye lykt:)
Synes den er kjempefin!
Kjøpt på Indiska- on sale.
Jeg vil ha kun ulike lykter i grena som henger i taket over terassen, synes det blir en artig greie:)
Nå henger det 4 stk der.
Bilder kommer senere... :)

................................

Hvordan kunne dere gjette at jeg skulle lage et DIY  himmelforheng??
Hihi, kanskje ikke så vanskelig å gjette seg til.
Men jeg er igang, så dette blir spennende.
Om det blir bra, gjenstår og se...:)


Nå er det leggetid, noen som står opp tidlig i morgen... ;))

Klem til deg

3 kommentarer:

  1. Oioioi! Snakk om å være flinkis :D
    Ha en herlig torsdag :D Jeg teller minutter... "bare" 18 minutter igjen av nattvakta! LYKKE!!!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Å så flott! Du er jammen flink :)

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  3. Så fine lykter og gleder meg til å se prosjektet ferdig:)
    Ha en strålende fin sommerdag;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...