onsdag 6. juni 2012

Bruktfunn fra Fretex, gjerne hjelp meg med tips på denne!



Av bildet ser du hva jeg lurer på... jeg er så i tvil!
Skal jeg male den, eller ikke??
Eller skal jeg tapetsere den... valgets kval...

Jeg fant den på Fretex i går, kjempehappy! Og det beste var at akkurat i går, var det 50 % på alle møbler... tjohooo.... Kupp!



I morgen kommer det et bruktfunn til... DEN er fin, den... :)) Følg med.
Tråler du Fretex/ loppis etter kupp?

Har akkurat kommet hjem etter en digg joggetur, deilig vær å jogge i. Formen bedrer seg gang for gang. Deilig følelse:)

Fin kveld til deg som titter innom!  Legg igjen en hilsen etter deg slik at jeg får hilst på deg, om jeg ikke kjenner deg fra før:)) *kooooselig*

Klæm!

6 kommentarer:

  1. Kul kommode. Ville malt, kanskje i mint, lilla eller gul, og ha den på et barnerom?
    Gleder meg t å se.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Stilig:) Jeg hadde malt den.
    Gjerne med gradering, det er jo så trendy, og veldig fint:)

    SvarSlett
  3. Kjempefin, og jeg ville også malt den i turkis ja!!:) Elsker den fargen og
    måtte kjøpe meg neglelakk her om dagen i den, hihi.
    Jeg er alltid på utkikk etter loppis, men det er jo så poppis og vanskelig å få
    de gode kuppene med seg hjem;)
    Goklem fra Janne

    SvarSlett
  4. Kjempekupp!!..jeg elsker loppis,bruktmarked..men på mine trakter har det nesten ikke hvert noen loppis iår..skuffende.
    Jeg hadde malt eller tapetisert den..men det kommer ann på hvor du skal bruke den...
    Takker for koslig kommentar:))

    SvarSlett
  5. Oi, den der var vrien! Så jeg tror jeg sier male, men tapesere en skuff ;) Da får du liksom i pose og sekk!
    Elsker loppis funn! Beste som finnes i hele verden (hvis man ser bort i fra sjokolade!!!)

    Klem

    SvarSlett
  6. Veldig fin:) Det kommer veldig an på hvor du skal ha den....
    Hvis du skal ha den på et soverom ville jeg malt den + evt. tapet.
    Skal du ha den i stuen er den veldig fin som den er, bare olje litt med teakolje.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...