søndag 24. juni 2012

Streetwalking



Halloen alle fintfolk:)

Vel hjemme igjen etter en super jentetur med syklubben vår...!
Vi har vært på skjønne Grebbestad, en idyllisk kystby ïkke langt fra svenskegrensen.
Vi har kost oss med mye god mat og drikke, shopping og skravling kun jenter kan;)
Gate opp og gate ned, shopping, shopping;)

"Noe" godis ble fortært også... hehe.



Sjekk disse armbåndene, sååå fine da, eller!:)

Vi var så heldige å få lånt en hytte rett ved vannet... herlig sjø- og fugleliv.
Masse liv og røre da det var midtsommeraften også:)
Litt dårlig vær, men hva gjør vel det når selskapet er så bra??!:)

Var innom et par herlige interiørbutikker også... tenkte jeg kunne vise bilder i morgen.
Her er en liten smakebit... :


Mer i morra;)

Fortsatt fin kveld til deg, og ha en knall kommende uke!

Klem

4 kommentarer:

  1. Så herlig med sånne jenteturer :) Sommer er bare lykke når været er bra!! Nydelige armbånd.

    Ha ei god natt. Ser fram til nytt innlegg i morgen :) Klem

    SvarSlett
  2. Så morsomme bilder, sans for detaljer!
    Jeg må spørre deg om du kan være så snill legge deg til på nytt hos meg fordi jeg har byttet bloggadresse da bloggen min har tatt en ny retning...
    Du ligger som følger, men du får ikke oppdateringene pga den nye nettadressen...
    Tusen takk om du vil.

    Anita

    SvarSlett
  3. Hei Janne :)

    Dette så ut som en herlig jentetur :) Grebbestad virker veldig idyllisk :) Og hva gjør vel litt regn da man er så godt selskap, helt enig :)

    Såå koselig blogg du har, du tar utrolig fine bilder :) Her koste jeg meg masse :) Gleder meg til å følge deg videre :)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg, så snill du er :) Hjerterankene mine gjør jeg ikke annet ved enn å gi vann. Men aldri mye vann. Lar den tørke nesten helt, så vanner jeg den sparsomt. Så den er aldri helt tørr, og aldri helt våt :) Men mulig jeg bare er veldig heldig, for jeg har vanligvis ikke et snev av grønne fingre en gang ;)

    Ha en din sommerdag, vennen :) gleder meg til å se hva du har shoppet :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en koselig jentetur:) Man lever lenge på slike;)
    Gleder meg til å se hva du har shoppet:)
    Ha en deilig mandagskveld du skjønne!;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...